Urząd Gminy Sieciechów

Wniosek o dodatek węglowy

Wnioski o dodatek węglowy można składać od dnia 17 sierpnia 2022 r. Wzór wniosku o dodatek węglowy jest dostępny w urzędzie gminy a także do pobrania poniżej.

  • Wnioski należy kierować do Wójta Gminy Sieciechów.
  • Następnie osoba składająca wniosek powinna wpisać swoje dane, w tym imię i nazwisko, PESEL oraz adres zamieszkania.
  • Jeżeli w skład gospodarstwa domowego wchodzą też inne osoby, w kolejnej rubryce wpisujemy ich dane osobowe z numerem PESEL i adresem zamieszkania.
  • Następnie w formularzu zaznaczamy jedno, główne źródło ogrzewania węglowego, np. kocioł na paliwo stałe, koza czy piec kaflowy. Pamiętajmy - wskazane przez nas źródło ogrzewania powinno być wcześniej wpisane do lub zgłoszone do centralnej ewidencji emisyjności budynków (CEEB). Będzie to weryfikowane przez gminę na etapie rozpatrywania wniosku.
  • Na koniec podpisujemy oświadczenie o tym, że podane w formularzu dane są prawdziwe.
  • Od dnia złożenia prawidłowo wypełnionego wniosku gmina będzie miała 30 dni na wypłatę dodatku węglowego w wysokości 3 tys. zł.
  • Wnioski o wypłatę dodatku węglowego będzie można składać do 30 listopada 2022 r.