LXIV sesja Rady Gminy Sieciechów
19 czerwca 2023
Na podstawie art. 20 ustawy o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 40 ze zm.) zwołuję LXIV sesję Rady Gminy Sieciechów VIII kadencji, która odbędzie się w dniu 22 czerwca 2023 r. o godz. 14.00 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy w Sieciechowie.
Proponuję następujący porządek obrad:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji planowanej.
- Sprawozdanie Wójta Gminy Sieciechów w okresie między sesjami.
- Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
- Odpowiedź wójta na zapytania i wnioski radnych.
- Raport o stanie gminy, w tym:
- debata nad raportem o stanie gminy;
- podjęcie uchwały w sprawie wotum zaufania dla Wójta Gminy Sieciechów.
- Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Sieciechów za 2022 rok;
- odczytanie opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Sieciechów za 2022 rok;
- odczytanie uchwały Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Sieciechów w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium dla Wójta Gminy Sieciechów;
- odczytanie opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej;
- podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego i sprawozdania Wójta Gminy Sieciechów z wykonania budżetu za 2022 rok.
- podjęcie uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu dla Wójta Gminy Sieciechów za rok 2022;
- Podjęcie uchwał w sprawie:
- rozpatrzenia petycji o przystąpienie do Sojuszu Pokojowego i o potwierdzenie sprzeciwu na połączenie Polski i Ukrainy w jedno państwo;
- nadania nazwy ulicy w miejscowości Zajezierze;
- nadania nazw ulic w miejscowości Sieciechów;
- określenia stawki za 1 km przebiegu pojazdu mającej zastosowanie do przewozu uczniów niepełnosprawnych;
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2023-2027;
- zmian w Budżecie Gminy Sieciechów na rok 2023 r.;
- określenia trybu, sposobu powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania;
- Sprawy różne i informacje.
- Zamknięcie obrad.